Poveznica

Dobro jutro! :)

 

DOBRO JUTRO! 🙂

Zašto baš “Čarolija riječi”?

Kao što sam i napisala u odlomku “O meni”, oduvijek sam voljela riječi.

One su za mene čarobne, poput živih bića.
Poneke su velike, poneke malene, neke mirišu na lipe ili kišu ili su, opet, meke poput pamuka, dok neke režu kao papir. Neke riječi su glatke i oble, neke zvone, neke su tupe, dok neke tjeraju na suze ili izmamljuju osmijehe.

Volim riječi i , samim time, i čitanje i pisanje. No, riječi nisu samo u knjigama i na usnama, one su i u glazbi, kao što je i ona u njima.

Noćas sam bila budna do pola 4, jer sam sređivala sitnice oko stranice. Namjestila sam alaram za 10, da ne prespavam dan.
Ne, nije mi trebao alarm: probudilo me Sunce i ptičice, cvrkućući prekrasno jutro.

Želeći vam, stoga, pjesmom poželjeti dobro jutro, naletjela sam na ovu pjesmu.
( Mjuzikli su moj “guilty pleasure” od djetinjstva, još od vremena kad sam s roditeljima skakutala po sobi gledajući “Calamity Jane” )

Zanimljivo je što:
1. u isječku govore o tome kako su ostali budni dugo u noć
2. što se radi u 23. u mjesecu, koji je, sklapanjem kazaljki u ponoć, postao 24. ( Sinoć je bio 23., a ja sam ostala budna u 24. 😉 )

Ne vjerujem u slučajnosti. 😉
I ne vidim koja bi pjesma u ovom trenutku bolje odgovarala onome što vam želim reći.

Dobro jutro svim ljubiteljima riječi! Knjiga. Glazbe. Života!

Sretan vam Petak! 🙂

Komentiraj